Tulevat tapahtumat

Ajankohta: lauantaina 6.4.2024

Aikataulu: 14:00 - 16:00

Paikkakunta: Villähde

Ekokampaamo SilMun shampoopajassa opetellaan valmistamaan yrteistä ja öljyistä omille hiuksille ja hiuspohjalle sopivat palashampoot. Tekeytymisen lomassa hörpitään kahvit/teet ja höpistään mukavia tai jutellaan vakavia💛  Myös mahdollisuus hiuspohja-analyysiin. Päivän omavastuu jäseniltä 10€, johon sisältyy 2 palashampoota ja valmistusohjeet. Ilmoittautuminen  viimeistään 30.3. www.lahenpsori.yhdistysavain.fi

LAHENPSORIN VOIMAANNUTTAVA METSÄRETKI

Ajankohta: 18.5.

Aikataulu: 15:00 - 16:00

Paikka: Lahden Terveysmetsän Likolammen esteetön reitti, Hoitajankatu 2, Lahti

Voimaannuttava luontoretki keväiseen Lahden Terveysmetsään. Riikka Tervahartiala/Tervaoutdoors ohjaa meidät nauttimaan luonnon terveysvaikutuksista ja tarjoaa retken lopuksi paikallista mehua kuksista. Retki on jäsenille ja heidän läheisilleen ilmainen ja sopii kaikenikäisille sekä- kuntoisille. Tule mukaan koko perheen voimin! Ilmoittautuminen viimeistään 11.5. kotisivujen kautta www.lahenpsori.yhdistysavain.fi

LAHENPSORIN FESTARIT

Ajankohta: 14.6.

Aikataulu: 17:00 - 23:00

Paikka: Mukkulan Tapahtumapuisto, Lahti

LAHENPSORI GOES XXL MÖSSÖ-festareille. Lavalle nousee Suomen kuumimpia nimiä, mm. Käärijä ja Vesterinen yhtyeineen! Liput jäsenille 30€,muut 79€. Lippuja on rajoitettu määrä, varaa omasi viimeistään 28.4. kotisivujen kautta www.lahenpsori.yhdistysavain.fi

LAHENPSORIN KESÄTEATTERIPÄIVÄ

Ajankohta: 28.7.

Aikataulu: 14:00 - 16:00

Paikka: Nastolan Taidekeskus Taarasti ja Kahvila Kukkasrinne

Nastolan Pisarateatterin Täydelliset häät – kesäteatterinäytös ja kahvila Kukkasrinne. Liput jäsenille 10€, muut 24€. Ilmaiset pullakahvit kaikille! Lippuja on rajoitettu määrä, varaa omasi viimeistään 20.6. kotisivujen kautta www.lahenpsori.yhdistysavain.fi

Ilmoittautumaan tapahtumiin pääset TÄSTÄ

Maksu- ja muut tiedot marianne.ketonen(at)gmail.com tai tekstiviestillä 040 5222 303.

Kulttuurikävely upeassa Lahden Lanupuistossa keväisissä puitteissa 7.5.2022.